SANT JORDI 2016

23/04/2016
El meu primer Sant Jordi signant llibres!!
Ha sigut molt emocionant, hi ha hagut anècdotes molt boniques, com que la primera dona que s'ha aturat a la parada de la llibreria Punt de Llibre, m'ha dit que s'acabava de llegir Quaderns, que no sabia que estaria signant i que ara li havia deixat a la filla perquè també el llegís. Hem estat parlant una estona i m'ha agradat molt les sensacions que explicava que li havia provocat la lectura.
A la parada de l'Abacus també ha sigut divertit i emotiu que passessin coneguts que feia temps que no veia i s'hagin volgut fer fotos amb mi.
El vermut literari a la parada del Punt de Llibre del migdia se m'ha fet curt, perquè no he pogut parlar tanta estona com hauria volgut amb alguns escriptors, però m'ho he passat molt bé.
Per la tarda, la cirereta del pastís a la Caselles. Un nen volia que li signés un llibre, no era el meu, era un llibre infantil, però ell també volia viure l'experiència de tenir una dedicatòria per Sant Jordi. Li he posat "Per un futur lector de primera" i m'ha fet molt feliç veure'l tan content.
Ha sigut un dia intens, esgotador, i molt emocionant. Contenta dels que han passat a saludar-me, contenta per haver conegut escriptors, i molt contenta també amb els llibreters, que per Sant Jordi fan marató i han de tenir una paciència infinita.












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...