PRIMERA PRESENTACIÓ: COLLBATÓ NEGRE

12/03/2016
Em van dir: "Estaràs com a casa", i realment així és com em vaig sentir.
Miguel A. Díaz Ortega (SomNegra) i Vicente Corachán, s'ho munten molt bé i a Collbató Negre han sabut crear un ambient on tothom s'hi sent a gust, lectors i escriptors. 
(Podeu clicar sobre les fotos per veure-les més grans)


Només vaig poder-hi ser dissabte per la tarda (cosa que va agrair la meva butxaca), però m'hauria agradat assistir a totes les xerrades.
Com a lectora ha estat un plaer conèixer en persona a escriptors a qui m'agrada llegir i a altres que encara no he llegit, i a més he aprés moltíssim de tot el que han explicat. Escoltar de primera mà d'on venen les seves novel·les, descobrir manies, costums, mètodes... Fantàstic.
Era la meva primera presentació i m'han cuidat molt. Per sort estava molt ben acompanyada, ja que en Marc Moreno també presentava "Contra L'Aparador".
Abans de la presentació ja vaig signar algun llibre que tenia encarregat SomNegra.
Com podreu comprovar, quan vaig seure a presentar, va canviar el fotògraf i la qualitat de la càmera, així que queden poc definides. Ja miraré d'aconseguir fotos més clares.





Ha estat una molt bona experiència en tots els sentits. Emotiva, emocionant, i molt gratificant. Agraïda a Collbató Negre per haver-me convidat i al públic que també van ser molt amables, i em van animar molt. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...