PRESENTACIÓ AL CAFÈ DEL TEATRE DE LLEIDA

31/03/2016
Jugava a casa i per això vaig estar més ben acompanyada que mai. He de donar les gràcies al Marc Moreno per haver vingut en aquesta primera presentació a Lleida, que també va ser especial per ell perquè encara no havia fet presentació de cap dels Llibres del Delicte en aquesta ciutat. Al meu germà Josep M Solé, pel booktràiler i les fotos i sobretot per fer-me costat. Gràcies especialment a Anna Jordà Agut, perquè va conduir-nos amb les seves preguntes d'una manera magnífica, i ens va fer fàcil explicar tot el que volíem dir i alguna coseta més (els periodistes ja ho fan això de fer-te xerrar). 

Gràcies també de tot cor a tots els que ens vareu acompanyar. Com ja he dit, ahir jugava a casa, hi tenia la família acompanyant-me i donant-me força, amics de tota la vida, amics nous, i lectors que vaig tenir el plaer de conèixer i amb qui no em faria res tornar-hi a parlar quan hagin llegit el llibre. Un petonàs especial a les meves estimades que em van regalar un ram de flors i em van fer sentir, com sempre, que podia amb tot.
Gràcies també a Cafè del Teatre, un lloc especial.

Una presentació emocionant, però sobretot molt emotiva.
 (Podeu clicar sobre les fotos per veure-les més grans)


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...